Garantie
Voor alle producten van Glazen Schuifwand XL geldt, dat de wettelijke garantie van toepassing is. Dit betekent dat de door u gekochte producten moeten zijn of moeten doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het kan zijn dat producten naast de wettelijke garantie ook fabrieksgarantie hebben. Daarover vindt u verderop meer informatie.
Fabrieksgarantie
Wij bieden een garantie van 5 jaar op fabricagefouten. Er zijn uitzonderingen op deze regel en er gelden voorwaarden waaraan voldaan moet worden om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie.
LET OP: Schade als gevolg van een storm of een andere vorm wat niet gerelateerd kan worden aan de fabricage valt niet onder de fabrieksgarantie. In geval van stormschade adviseren wij om contact op te nemen met uw verzekering.
Acceptatie van de producten
Wanneer de aan u geleverde producten worden verwerkt of gemonteerd, dan heeft u ervoor gekozen om de producten te accepteren. Daarom adviseren wij u om eerst de producten te controleren op defecten, voordat u start met de montage of verwerking. Mocht er een defect zijn? Maak er dan een foto van en stuur ons deze op via info@glazenschuifwandxl.nl. Wij bieden u vervolgens zo spoedig mogelijk een passende oplossing. Na montage of verwerking is het niet meer mogelijk om aanspraak te maken op deze garantie, omdat we deze producten dan niet meer kunnen omruilen.
Beschadigingen melden
Constateert u een defect nadat de bezorger is vertrokken? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur ons bij voorkeur binnen 24 uur een mail met foto’s en monteer de producten niet. Zoals eerder vermeld bieden we geen garantie op gemonteerde producten.
Servicepunt
Als blijkt dat uw bestelling bij aflevering niet compleet of correct is wordt er een servicepunt aangemaakt. Dit houdt in dat we ernaar streven het ontbrekende binnen 14 dagen te leveren. Aan een servicepunt kunt u als consument geen rechten ontlenen en het geeft geen recht op schadevergoeding.